Emmilies kommentar

Emmilie om Mitras kommentar:
Jag har slutat röka, ska bara feströka nu. Och jag fuskar inte med att snusa, men kan ju fan inte snusa när man är tjej fattar du väl, hahaha :P



Alltså vi kan ju fortsätta med de här kommentarsinläggen i den här bloggen, så om nån skriver något upprörande eller spännande som kommentar här så fortsätter vi med det i nästa inlägg.

Varför kan inte tjejer snusa, Emmilie? Könsroller?
VEM FAN BRYR SIG OM EN TJEJ SNUSAR ÅR 2011?!


Ps. Jag snusar visserligen bara i smyg, men det är bara för att jag ser ut som ett efterblivet dödfött får när jag har en snus under läppen.

Kommentarer
Postat av: Emmilie

Ps. Jag snusar visserligen bara i smyg, men det är bara för att jag ser ut som ett efterblivet dödfött får när jag har en snus under läppen.



Där svarade du precis själv på din fråga om varför tjejer inte kan snusa. För man ser ut som ett jävla skogsmongo.

Att röka kan ju i alla fall se elegant ut om man använder en sån där tjusig cigarett hållare. hahaha.

Men att snusa ser bara fult och äckligt ut. :P

2011-11-15 @ 15:40:44
Postat av: Cecilia

haha äh, på vissa syns det ju inte alls!

2011-11-15 @ 16:03:49
Postat av: Mitra

jag tycker det ser minst lika äckligt ut att röka! och så luktar man illa också! det är äckligt. men sen tycker ju jag att alla dom här sakerna passar minst lika dåligt om man är kille. sådetså.

2011-11-15 @ 16:28:03
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0