Mitras kommentar



"Anonym om Godnatt.:
näeee har du fått jobb? är du gravid? ska du och gurra gifta er? ska du flytta? berätta!! jag är nyfikus så att säga!

förresten:vilka jävla föräldrar kittlar ett barn tills det spyr?? haha."





Haha! Du tror inte jag hade varit glad om något av de ovanstående alternativen hade inträffat? Eller okej, kanske inte över en graviditet. Gifta mig är jag heller inte så sugen på. Flytta eller få jobb skulle däremot ha varit en glad nyhet.

Men den enda nyheten jag har att berätta är att jag försöker sluta röka. Det gör mig mest förbannad så egentligen vill jag bara hålla käften och isolera mig. Ett dygn utan cigg och jag imploderar fan snart! VILKET JÄVLA PISS, VARFÖR UTSÄTTER MAN SIG FÖR SÅNTHÄR?! Fast mitt hår luktar inte fimp längre och min nya jacka är inte impregnerad av nikotin, och det är ju gött.


Ps.
Jag snusar så det är ändå fusk.
Känner mig bara halvduktig.
Fast mest känner jag mig tjock. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emmilie

Jag har slutat röka, ska bara feströka nu. Och jag fuskar inte med att snusa, men kan ju fan inte snusa när man är tjej fattar du väl, hahaha :P

2011-11-14 @ 14:52:02
Postat av: Mitra

att hålla käften och isolera sig hjälper mot det mesta, så det är en bra grej! fast när man varit isolerad i flera dagar så önskar man faktiskt att man hade lite mer socialt sällskap än en tygkyckling, knowwhatI'msayi'n?!



men du: HEJA! jag hejar på dig! förfaaan. inge mer stå-ute-i-kylan-och-röka-och-sen-komma-in-och-lukta-fimp, det gillas! hoppas det håller längre än ett par dar ;) cecilia, jag TROR på dig (fan, jag borde bli frireligiös, fatta seriöst det där skulle låta då!)



ska du till jejje imorrn eller? säg nej, säg att du åker med mig någon dag framöver istället! okej? OKEJ?

2011-11-14 @ 15:06:55
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0