Lördag

Hej helgen. Kul att du är här. Nä. Det är mest jobb och regn. Men det passar bra ihop, ändå. Förutom när man måste vara utomhus. Som jag måste vara lite då och då. Men annars så.
 
Det var fest här hemma igår. Jag väckte Gustav kl 13.45 idag. Jag fixade frukost och alvedon. Sedan spydde han och gick och la sig igen. (Är inte alls skadeglad. Inte alls*) Själv är jag minsann inte ett dugg bakfull, eftersom gick upp kl halv sex imorse och körde bil till jobbet. Jag körde nästan på en skabbräv eftersom jag halvsov den första milen. Hade väl mest varit en god gärning att köra på det där så kallade djuret, men jag har sett tillräckligt mycket roadkills de senaste dagarna.
 
Förresten, vet ni var ap-mamman och ap-pappan träffades första gången?
 
På apoteket. Såklart.
 
 
Igår mötte jag en granne på väg hem från Smedjebacken. Vi möttes på en liten liten skogsväg. När jag såg bilen komma så tänkte jag att det är bäst att bromsa fort! Och vad gör jag? Jag trycker på fel pedal och gasar istället. Lämpligt! Det är sånt som inte riktigt får hända, känner jag. Mitt körkort borde dras in. Jag är en trafikfara! Men idag var jag asduktig och startade i backe och massa grejer. (Ni vet, såntdär grundläggande man får lära sig på körskolan, som jag tydligen fortfarande är rätt kass på).
 
 
NEHEEEEJ NI. Nu ska jag ägna mig. Förresten, en snabb fråga bara. Hur vanligt är det att man upptäcker otrohet genom att mannen har läppstift på skjortan? Det känns så jävla... dallas. Eller nåt.
 
 
*HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
 
 

Kommentarer
Postat av: gusten

förstod inte riktigt det sista skämtet dära

2012-08-02 @ 14:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0