Onsdag

Det står visst lite stilla med bloggandet för tillfället. Men jag har inte så jävla mycket att säga heller. Nu är jag ledig en vecka, sedan jobbar jag en vecka. Sommaren är väl typ slut sen, eller? Den kanske visserligen inte ens har börjat än ...
 
Imorgon åker jag och Gustav till Norrland. Jag ska bada i havet. Och på äventyrsbad. Det har visst öppnat en jättestor godisaffär i Örnsköldsvik. Det är nog den som lockar allra mest.
 
Just nu är jag i ett ganska extremt behov av lite ensamtid. Mamma pappa bror svägerska barn pojkvän katten tanter farbröder och vetefan allt tar lite på min energi. Och på mitt humör. Men nu ska jag sluta sura. Jag tar ett glas vin istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0