Farväl, blogg.se

Jamensegoddagens. Nu är det visst söndag igen. Ingen rast och ingen ro. Osv. Ingen fara på taket. (Ja, jag har som sagt blivit en gammal kärring på gamla dar).
 
Men hörrni. Jag lägger ner det här nu. Ni finner mig på itmightsoundsilly.wordpress.com tills vidare. Inte för att vi har så mycket intressant att prata om, men nu har jag iallafall en bloggapp som fungerar, tror jag. Och så slipper vi kossan. (Och loveistheanswer är ju ändå himla töntigt, såhär års!) Och ja, it might sound silly alltså. Jag föregriper eventuella fnysningar och hänvisar istället direkt till en av White Stripes bästa låtar, HOTEL YORBA!
 
Well it's 1 2 3 4
Take the elevator
At the hotel yorba
I'll be glad to see you later
All they got inside is vacancy
 

It might sound silly
For me to think childish thoughts like these
But i'm so tired of acting tough
And i'm gonna do what i please
Let's get married
In a big cathedral by a priest
Cause if i'm the man that you love the most
You could say i do at least
 
 
 
HEJDÅRÅ!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0