Socialamedier-sur.

Det är vad jag är. Socialamedier-sur. Utan mellanslag och med bindestreck. Jag visste inte ens om att jag var sur för några sekunder sedan. Det vill säga, före jag kollade facebook. Alltså vafan. Jag orkar inte ens försöka förklara varför jag blir sur. Men alla är bara så jävla tråkiga. "Jag ska springa en mil blaha böaha jag vill tapetsera om mina väggar blaha joggade precis 8 km blaaaaaa jag älskar mina underbara små älsklingskatter BLA BLA BLA guuud jag älskar min underbara GRUPP "TACK FÖR VÄRLDENS bästa KVÄLL"
i can see your true colours, thats why i love you ♥

 

och så en jävla massa morsdagälsklingsmeddelande till folks mammor. Varför måste jag se det? Kan ingen skona mig från detta massiva informationskaos som jag inte vill vara delaktig i?!

 

Ahmagaad. Det är väl bara att ge fan i att logga in på facebook då.

 

Ja, det är väl det. Men I'm addicted, I suppose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0