Passande, Cecilia... passande.

Jag och Gustav gick runt på stan idag och pratade om vilka färger som skulle matcha min klänning. (Eller okej, JAG pratar om det och tvingar sedan Gustav att lyssna och låtsas vara intresserad.) Jag berättade att jag nog trodde att mörkblått skulle passa bra till färgen på min klänning. Vi går förbi ett skyltfönster där det står en blå reklamskylt.

-Är det typ den här färgen du menar? frågar Gustav och pekar på skyltfönstret.

-Ja typ, fast inte såååå möörk, svarar jag högt och tydligt - samtidigt som jag lyfter blicken och stirrar rätt in den person som har ställt sig i vägen för skyltfönstret ... en neger.


Kommentarer
Postat av: Terrorése

Ha ha ha ha ha ha ha!!!!! Är vi släkt eller?! Eller som Johan sa: "Fint. Idioter båda två."

2012-05-16 @ 18:11:58
Postat av: Jojje

Hahahah, åh fy fan!

2012-05-16 @ 20:18:16
Postat av: sofie

hahahahahahhahahahahahahhahhaahahahha bästa jag hört. du kan du.

2012-05-17 @ 10:55:36
Postat av: Emmilie

Hahahahaha fy fan va bra du är Cissi <3

2012-05-17 @ 18:44:59
Postat av: Cecilia

Hahaha älskar Johans kommentar.



Det var lite skämmigt faktiskt, men allt gick så snabbt så jag hann som tur var knappt bli generad innan den hemska situationen var över!

2012-05-18 @ 00:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0