Oh god

Det började precis bulta i mitt stackars hjärta och jag slutade andas för ett par sekunder. Jag fick nämligen syn på ett mail. "Re: arbetsprov". OH GOD, tänkte jag. Sedan öppnade jag. Och YEHEY, jag kom vidare från arbetsprov till personlig intervju. Blablablablaha, men hur mycket ska de kräva av mig egentligen? Vad ska jag säga under den 15 minuter långa intervjun som får dem att tycka att "WOW, den där Cecilia.. henne vill vi ha"?

Det är utbildningen i Uppsala det handlar om förresten. Inte Södertörn. Jag antar jag var lite för kass för att ens få ett svar därifrån. De ba "Nä asså, Cecilia svarade typ Kofi Annan på fråga 23 så hon har säkert inte ens lärt sig hur mailen funkar än, vi skiter i henne".

NÄÄRRRÅÅÅÅÅ! Men den 13 juni ska jag alltså på intervju. Tihi, så spännande.

Nu har jag 1 timme och 15 minuter på mig att skriva klart hemtentan. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. (Hånfullt skratt till mig själv. Idiotcecilia.. skjuter upp allt till sista sekund.)

Kommentarer
Postat av: Tina

Men vad kul, grattis! Då måste du rapportera hur det går och sen hur kursen är om du kommer in, jag håller tummarna! :)

2012-05-29 @ 18:59:57
URL: http://tinad.blogg.se/
Postat av: sofie

GRATTIS frugan! kommer du klara galant ska du se ;)

2012-05-29 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0