MEN VAFAN ÄR NI DUMMA I HUVUDET ELLER?!

Jag har sett nästan varenda match då Sverige har spelat det här året. I hockey-vm alltså. Minns inte när jag följde ett vm/os/cup senast. Måste ha varit något fotbollsaktigt, för något år sedan. Jag kollar inte på sport längre, för att det gör mig så jävla förbannad. Det är min anledning. Jag älskar liksom att kolla på både hockey, fotboll och handboll. Egentligen. Och den här gången har det gått rätt bra fram tills nu. NU ÄR JAG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Jag sitter och skriker åt tv:n. JÄVLA IDIOTER, skriker jag. NI ÄR JU HELT JÄVLA VÄRDELÖSA, skriker jag. AMEN VAFAN HÅLLER NI PÅ MED ERA JÄVLA SEEEEPEEEEEEEEEN?!!??!!?!? skriker jag. Osv.

Och därför kollar jag nästan aldrig på sport. Hä ä int värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0