MEN NÄÄÄÄÄEEE!

Nu när hissen väl behagar att åka upp och ned igen så är VARENDA TVÄTTAMASKIN UPPTAGEN! Och förmodligen av samma person, eftersom alla har mellan 17-20 minuter kvar. SERIÖST,  KAN NI INTE TVÄTTA I TVÅ OMGÅNGAR ÅTMINSTONE? Nä, men ta alla tio tvättmaskiner på samma gång, det är en fenomenal idé! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Flogsta, jag hatar dig. Mamma brukar säga till mig att "de här åren kommer du att minnas som de bästa i ditt liv". Vetefan var hon har fått det ifrån. Jag kommer att minnas kineser, tvättmongon, spyor i hissen, trasiga fönster, sönderslagna tv-apparater, snodda saker och ett evinnerligt skrikande. Och det skulle blie den beeeste sooommaren, i HEILE VÅRES LEIV! Nä mamma, på den punkten har du fel. Om det inte blir bättre än såhär så är det väl tur att jag bor på sjunde våningen, för då överväger jag starkt att dekorera den glasbeprydda marken utanför mitt hus med mitt innanmäte. Kissmorgon!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hej på dig! Jo, vi går i samma klass, i alla fall på textanalysen! Fast det tog ett tag innan jag kopplade vem du var (sjukt dålig på namn)...

2012-05-07 @ 18:49:01
URL: http://vintervagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0