Men jaaaaaaaaaaaaag då?

Varför gör alla så roliga saker? Mamma, pappa, morbror och moster är i New York och min bror och hans flickvän är på väg till Prag. Gustav, Nille och Nikken är i Japan och typ resten av världen gör säkert också roliga saker. JAJA, men jag får väl förgylla mitt tentaplugg med lite sol och cocacola och låtsas att jag också befinner mig på någon ascool plats. Kanske åtminstone kan simulera lite chinatown-stämning när jag sitter på en gräsmatta i Flogsta, borde ju inte vara så svårt. Känns dock inte vidare glamouröst, men vem bryr sig? Nu tar jag min gamla cykel och cyklar hem för faaaaan. (Eller så tar jag cykeln till Bahamas istället.)

Kommentarer
Postat av: Mitra

Fast det är ju töntigt att åka från Sverige när det är som finast. Vi har fan sjukt många plusgrader och strålande sol, balkongen känns som en uterservering i Egypten! Avundsjuk kan man vara när folk åker till typ Thailand när det är grått, kallt och slaskigt här hemma ;)

2012-05-24 @ 12:41:03
Postat av: Cissi

Jo, det har du såklart rätt i. Vädret här hemma är då inget att klaga på! Det jag är avundsjuk på är väl mest att de gör roliga saker i rätt häftiga städer!

2012-05-24 @ 14:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0