MAAAAAAAAAAAAAAAT!

Klockan är 15.30 och jag har inte ätit sedan typ 19.00 igår! Jag har ont i magen, mår illa och har ont i min vänstra hjärnhalva. Var nyss tvungen att googla ett ord jag skrev för att jag inte visste om det fanns på riktigt. "Anmärkningsbart". Det hette visst "anmärkningsvärt". Ja, såhär går det när man går på hård diet. Man blir hjärndöd. Men det är det säkert värt, here I come BEACH 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. Skämtar om dieten, cafeterian har för fan slut på mackor. Sjukt störigt. Inga småpengar till choklad har jag heller. Och nu orkar jag inte ens gå upp för alla trappor igen för att handla med bankomatkortet. Kom hit med mat, snällaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0