Dregeltjejen at your service. Vill du ha en puss kanske?

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag dreglade. Det var inte lite heller, sådär att jag skulle kunna ha skyllt på en blomfluga eller plötslig salivkörtelutlösning. Jag kunde inte dra någon standardbortförklaring, liksom. Jag dreglade verkligen cpmycket. Jag blötte ner tröjan. Och det pinsamma var att Gustav såg det. Det hade varit pinsamt nog om jag hade varit ensam i rummet när det hände. Men nu blev jag lite generad. En vuxen kvinna som dreglar ner en halv deciliter saliv på sin tröja. Det är fan inte okej, om man inte är tunglös eller har downs.

Och, JAJA jag ska sluta dra in känsliga ämnen i allt jag skriver. Det är downs hit och död dit. Misshandel här och tjockreferenser där. Men min språktourettes vill liksom inte ge med sig riktigt än. Man måste ju få jämföra med saker, och om man ska göra korrekta jämförelser så måste man alltid använda sig av worst case scenarios. Annars kan man ju lika gärna lägga ner. Det är min åsikt om det hela.

I vilket fall som helst så dreglade jag ner min tröja idag. Och det står jag för, även om jag gärna vill skylla på extrem nästäppa pga pollenallergi eller plötslig förlamning av munhåla.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Inget är heligt vet du väl. Man får skojsa om vad man vill :)

2012-05-08 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0