Lördag.

Jag bakar bröd. (Ditt recept, Therése!) Jag är ytterst tveksam till resultatet. Men det visar sig. Jag GÖR åtminstone något. Jag menar inte att andra inte gör något, jag menar bara att jag aldrig gör något annars. Typ. Jag är skakig trots att jag bara druckit en kopp kaffe. Mötte en kille i hissen nyss som sa "hej". Det tyckte jag var himla trevligt. Därför öppnade jag dörren för honom, och en till dörr, och sopdörren, och en till dörr. Under tystnad. Sedan mötte jag honom igen när jag hade handlat, och då log han och öppnade dörren för mig. Kändes fint. Nu ska jag bädda sängen och dricka lite mer kaffe. Så ni vet vad jag pysslar med liksom. För att ni bryr er, osv!

För övrigt.. det här är det sötaste klippet jag sett på sjukt länge!





Okej, min bloggdesign vill liksom inte visa hela klipp. Så klicka er in på youtube istället. Eller bara tryck HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0