Han säger ju så mycket vettigt.

Gustav försöker ta ut något ur ugnen: "Men av alla horiga grejer så är ju det här den horigaste!"


Gustav funderar: "Man borde få välja om man ska ha ett barn eller apa. Eller ja, man kan väl få ha båda kanske. Men inte på samma gång. Först måste man ha en och se om man klarar det."


Gustav- vi skulle också ha haft bänkar överallt så vi slapp gå..
Jag - vem har sagt att jag inte gillar att gå? Det är ju du som är lat!
Gustav - nej det är ju du som är det!
Jag- neeeej jag är bara trött på att gå samma vägar jämt.
Gustav- ta andra vägar då?
Jag - ja men det blir ju omvägar då.
Gustav - ja men där ser du, då är du ju lat!
Jag - MEN SLUTA ARGUMENTERA!!
Gustav - vadå sluta argumentera... Så kan du ju inte säga.
Jag - äh... kan jag väl visst.
Gustav - hm, vad var det jag argumenterade för förresten?
Jag - du sa att jag var lat.
Gustav - jaha... Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0