Lördag

Hejdå. Nu åker jag till Borlänge och dricker vin med min kusin. Mycket bra mycket bra! Var för en gångs skull varken stressad eller sur i morse, och passade därför på att prova att sminka mig ordentligt för första gången på någon månad. Mineralsmink alltså. Såntdär man måste borsta in. Jävla skitgrejer som man måste borsta in, jag borstar för fan in håren på borsten i porerna (känns det som, det gör ju ont, ska det verkligen göra ont att sminka sig? snälla bullen svara!!)

Jaja. Hejdå hälsar jag! Trevlig lördag va! Ha det så bra va! Jag har haft 22 flickvänner i mitt liv va!


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha du behöver inte borsta så hårt ;) man ska typ bara nudda typ.

Svar: Ska prova att vara lite mer smidig med borsten då, men det är ju inte direkt något jag är känd för att vara.. haha.
Cecilia

2012-06-16 @ 12:27:49
Postat av: Mitra

Vad använder du för borste? Borsten är det viktigaste när man använder mineralsmink! :)

Svar: Ja int vet ja, men det är väl en tåcken där mineralpuderborste. Från ELF! :)
Cecilia

2012-06-17 @ 08:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0