Söndag

Jag är fortfarande bakfull! Jag hoppas fan att den här känslan är borta när klockan slår 05.30 imorgon. Hoppas även att jag inte har alkohol kvar i blodet vid den tiden. Vi måste nämligen alkotesta oss lite för att få köra bil på jobbet. Älskar att jag får skriva "på jobbet". Jag har ju nämligen inte jobbat på fyra år. (HOHO!) Bortsett från två dagar på Akademiska, några artiklar till en tidning och ett volontärjobb. Känns lite vuxet att kunna prata om "jobbet". Känns även otroligt irrelevant. Jag är kär i en kille på jobbet, förresten. Han är nittiotvå år gammal. Han är sinnessjukt stilig. Om han bara hade varit ett par år yngre så hade jag satt in stöten direkt. Apropå det där med att vara kär så saknar jag Gustav. Uj uj uj Gustav Dahlberg vad jag saknar dig! Livet här med mina föräldrar börjar redan kännas lite påfrestande. Kommentarer som "det är stöökiiigt på ditt rum", "du måste sova nu" gör mig snart galen. Fröken Julie har blivit galen! Komplett galen! Osv. Men det går nog bra. Nu ska jag sova bort den sista bakfylleheten och vakna som en ny människa om 7,5 timme. Sedan ska jag köra bil till jobbet. En bil och ett jobb. Vad mer kan man önska?
 
Förresten så har jag haft det svinbra på P&L, om någon undrar. Förutom att 90 % av allt jag hade med mig hamnade i någon sorts vattenpöl i tältet, att nån bruuuud hade sönder min spiderman-stol och att jag var en nanosekund ifrån att svimma i kön till frukosten. Förutom det. Förutom det, så har det varit sjukt bra. Ja, och så saknade vi ju Gusten också. Vi hade ju behövt någon som sjöng BECAUSE THE NIGHT för att höja stämningen lite. HURR DURR I'M A BURR, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0