Så det blir väl burka idag också.

Jaha. Igår när jag hängde in kläder i garderoben tänkte jag "oj vad mycket kläder jag har, det här med att klä på sig kommer ju aldrig mer vara ett problem". Och idag när jag ska klä på mig, vad händer då? Jo, jag inser att det inte finns ett enda klädesplagg som jag känner mig bekväm i. Som jag känner mig anständig i. Som jag inte känner mig som ett fetto i. Ja, ni förstår. Idiotspegel. JAG HAATAR DIIIG, som Anna i Sunes Sommar skulle ha sagt. (Sol i sinne, brun inne. / Rudolf.) Ja. Det är spegelns fel. Inte min överkonsumtion av bröds fel. Ja. Man måste böja ordet bröd. (Det hade säkert funkat i wordfeud). Det är Bröds fel! För Bröd finns på riktigt och man kan böja honom hur man vill! Bröd. Bröds. Brödets. Han kallas i bland för Brödde. Men det skäms han lite för i smyg.
 
 

Kommentarer
Postat av: gusten

det är ett jävla otyg med böjelser i wf. CERATS vafan är det liksom. ingen människa har någonsin yppat ordet CERATS. FAN!

2012-07-09 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0