Onsdag

Jag har klippt av en tånagel idag. Allvarligt alltså. Och inte min egen. Jag är traumatiserad. Går runt här helt apatisk och vet inte hur jag ska radera det här minnet ur min hjärna. Är det ens möjligt, eller är det i klass med "a self-cleaning vagina"? Jag vet inte. Men det här känns fan inte bra.
 
Jag börjar bli uttråkad nu. Kanske inte så konstigt egentligen. Jag kanske mer borde vara stolt över att jag inte har varit uttråkad alls förrän idag, och jag har trots allt varit hemma i ungefär tre veckor nu. Men vad ska jag göra med all tid? Förutom att äta alltså. Det är ungefär det enda jag gör just nu. Äter och dricker kaffe. Och skriv inte "träna", för det har jag redan försökt. Eller alltså... jag försökte leta på min sport-bh, men insåg att jag glömt den i Uppsala. Så jag struntade helt enkelt i det.
 
Jaha. Nä. Nu har jag inte tid med er längre. Måste snabba mig tillbaka till mitt händelserika liv. (Tvättmaskinen är för fan klar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0