Måndis

Hej. Idag insåg jag att jag aldrig vill bli gammal. Eller jo, jag blir gärna gammal så länge jag kan klara mig själv. Men jag vill inte vara i ständigt behov av hjälp. Jag skulle säkert bli en såndär alla hatar att hjälpa. En hjälplös människa som inte vill ha hjälp. En hjälplös människa som ingen vill hjälpa. Det är så synd att det är verkligheten. Att det måste vara så. Och så vidare.
 
Och det var väl ungefär vad jag hade att säga idag. Nu ska jag åka och tanka bilen. Kanske kan veva ner rutan lite och ragga på snygga killar längs vägen. Om det hade funnits snygga killar på mattsbovägen alltså. Om det hade funnits några människor alls längs den vägen, alltså. Kanske kan hooka upp med en kraftig björk eller stock istället. (Det där med kraftiga björkar och stockar har fastnat lite i min hjärna sedan vi lyssnade på sexnovell och drack öl i tältet häromnatten. Fullt normalt.)

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahahahh ja du vill fan ha stock cissi!

Svar: precis så...
Cecilia

2012-07-02 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0