Fredag?

Har haft två lediga dagar. Igår träffade jag Mitra och Elin (+ deras respektive). Vi åkte ut till Sundborn och hade picnick och åt halvgod glass. (Ananas och pistage! Mycket intressant smakupplevelse.) Det hela var iallafall sjukt trevligt. På kvällen åkte jag hem till Sofie där vi startade upp kvällen med fem shottar tequila. Sedan drog vi till Pitchers och pratade med random trevliga människor. En väldigt bra dag, helt enkelt.
 
Idag vaknade vi kl 8 av att byggkillar skulle in i Sofies lägenhet och måla. Väldigt otrevlig upplevelse. Efter ett tag frågade om de fick sätta på musik, och sedan fick vi lyssna på Hatebreed på högsta volym i någon timme. Inte heller det en trevlig upplevelse.
 
Jaja. Sen körde jag bil hem och hade dödsångest i varenda rondell. Och nu har jag precis varit ut och tränat. Aktivt eller vadå? Jag känner mig som superwoman. Min kondition hade tyvärr raskt försämrats efter en månads uppehåll. Jag sprang 5 km i slutet på juni. Nu var jag helt död efter 2,5. Men sedan är jag lite sliten också. Och sådär. Jag är nöjd. Och ni bryr er inte. Såja. Då går jag och duschar då. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0