Varför?

Varför står det att två böcker finns på biblioteket som inte finns på biblioteket?
Varför är telias personal på träningsläger den här veckan?
Vad fan gör telias personal på träningsläger?
Varför byter de inte namn från träningsläger till typ.. kurs eller något annat som inte låter som att de ska rida på hästar under en veckas tid?
Varför är det så halt ute?
Varför har de höjt mitt bostadsbidrag så jag blir alldeles orolig och måste kontrollräkna?
Varför har mitt hår blivit så långt att jag ser ut som ett jävla kråkbo jämt?
Varför är min handsfree så bra att jag inte hör när någon pratar med mig?
Varför måste man koppla in telefonen till i-tunes för att ett annat simkort ska fungera?

Så många frågor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0