2011

Årets...

Mest ätna:
1.Bröd. Rent allmänt.
2. Sourcream&dill-chips. Fyfan, det är bättre än lösgodis! Sjukt.

Sak jag aldrig mer kommer stoppa i min mun:
1. Kycklinggryta kanske, efter dagens upplevelse. Den ser likadan ut efter att den är uppspydd!

Personer jag är glad att jag känner:

1. Pappa. Pappa är bästa pappan i världen och en av de bästa människorna i världen!
2. Mig själv. Börjar åtminstone förhoppningsvis lära känna mig själv bättre och bättre.


Tänk om man kände den här ugglekatten!

Personer jag önskar att jag kände:
1. Nån jävel som ägde fastigheter i Uppsala som ville hyra ut en schyst 1850-talsvåning med feta fönsterbrädor i marmor och högt i tak.
2. Gramse i Bumbibjörnarna
3. Carl Bildt. Då jag kanske hade sluppit irritera mig så mycket på det mongot.

Saker jag är stolt över att ha gjort:
1. Inte fan vet jag.
2. Pallade skriva klart min C-uppsats medan brorsan låg nedsövd och halvdöd på Akademiska.

Saker jag har gjort som jag inte borde ha gjort:

1. Bada bastu efter krogen (det slutar aldrig bra.)
2. Snubbla och ramla på ett övergångsställe i centrala Uppsala
3. Badat isvak. Det är ju askallt, vilket liksom är en sjukt ovärd upplevelse.

Saker jag har gjort som jag inte borde ha gjort men antagligen kommer göra igen nästa år:

1. Bli full. Ta fel beslut. Säga saker som jag ångrar. Inte säga saker som jag vill säga. Köpa onödiga saker. Inte hinna med allt som jag vill hinna med för att jag spenderar för mycket tid på att funderar över hur jag ska klara av saker.

Saker jag kommer komma ihåg forever and ever:
1. Haha forever and ever?! Okejdå. Jessica fick världens finaste lilla flicka.
2. Jag blev faster igen, åt en glad tjockis som heter Troy.
3. JAG VAR I ITALIEN I EN VECKA, FÖR HELVETE!

Det var bra att jag:

1. ïnte bestämde mig för att emigrera till Svalbard
2. gick ut den där kvällen när jag träffade Gustav

Personer jag känner innerligt hat för:
1. Ingen alls.

Personer jag känner ett lite lätt hat för:

1. Typ alla i hela världen. Nejdå. Men hälften, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0