Tisdag.

Jag är så jävla irriterad att jag mår illa. Jag har inga ord för vad den här hemtentan gör med min personlighet, mitt inre är i uppror. Jag skulle med glädje kräkas över mina papper för de hjälper mig inte på en fläck. Mitt problem är att jag inte förstår. JAG FÖRSTÅR INTE! Jag förstår inte hur man gör en transitivitetsanalys. Jag vet inte hur man hittar en inbäddad sats, för jag FÖRSTÅR inte skillnaden mellan en mening och en annan mening. De ser ju precis likadana ut. Och vad för namn sätter man på en processkärna? Kenneth kanske? Och satslösningen går inte direkt bättre. Eller rättare sagt, så går det inte alls. Det är omöjligt! Det är för fan helt jävla omöjligt, och att beskriva det med ordet "omöjligt" täcker ändå inte in ens en fjärdedel av vad jag känner inför det här. DIE, DIE, DIE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...I CAN'T

2012-02-21 @ 15:58:32
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Tina

Om det hjälper minsta lilla så kan jag ju säga att du inte är ensam. Tycker på allvar att denna hemtenta är jobbigare än min C-uppsats var, dvs inte LITE JOBBIG! Får psykbryt!

2012-02-21 @ 22:28:24
URL: http://tinad.blogg.se/
Postat av: Cissi

skönt att höra tina, skönt att höra! ;D jag har aldrig varit så säker på ett underkänt som jag är nu, men jag vägrar fan göra om det här. vägrar vägrar vägrar! hoppas det har gått bra för dig! (eller nej, klart jag inte hoppas. hoppas det har gått lika dåligt för dig som för mig, haha)

2012-02-22 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0