Till mina fröknar.

Kan jag inte få ett godkänt ändå? Jag har totalt ignorerat ganska många saker, som att sätta ut bestämningar, huvudord och attribut. Jag vet liksom inte vad det är. Jag har även försökt att gardera mig på flera ställen, genom att skriva ner flera olika svar. Jag har dragit ut marginalerna så mycket jag kan, tagit bort varenda radavstånd och satsradat för glatta livet. Men nu är det faktiskt fem sidor. Fem sidor skitsnack och gissningar, men jag är ganska nöjd med det eftersom jag den senaste veckan inte ens lyckats få fram en chansning. Tja hemtenta-rättare. Ha det så kult med min tenta. Rätt åt er!

Fan i helvete vad dåligt det här kommer gå! Vill bara ha det sagt, så jag kan släppa det här nu. FAN I HELVETE VAD DÅLIGT DET BLEV! FAN FAN FAN!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Såja, nu känns det bättre. Nu ska jag dricka kaffe och titta på Gossip girl.
Och glömma det här.

Tack för mig, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0