"Men det är ju så mycket folk där"

Människor. Varför är ni överallt? Varför kan jag inte låta bli att stirra på er när jag går på stan så jag känner mig som en idiot? Varför måste jag göra steppdansen varje jävla gång jag passerar er? Varför måste ni alltid ta samma buss som mig? Varför måste ni cykla och köra bil precis där jag går? Och varför i helvete måste hela Flogsta + tillhörande pensionärskommité befinna sig på Ica Väst precis den dagen då jag glömt äta mat och skakar av hunger och människofobi? Nu får ni väl fan ta och ge er, människor. Nu tar jag ett glas vin i väntan på att middagen ska bli klar, och så glömmer jag er. Hör ni det va, satans i-vägen-människor? NU GLÖMMER JAG ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0