Hej Elsa.

Jag tror att jag är kär i dig. Faktum är att jag aldrig har varit direkt into tjejer förut, förutom den där gången jag knappt kunde koncentrera mig på att spela en innebandymatch för att jag tyckte att domaren var så snygg. Men då var jag väl sådär tolv år gammal och hon hade faktiskt kort hår och snedlugg. Men annars, nä. Eller okej, jag skulle gärna vilja hångla med tjejen i L-Word som har ... ja, kort hår och snedlugg. Men annars, nä. Så vi kan väl konstatera att jag kanske inte per definition är kär i dig. Men när du la upp bikini-bildserien så kände jag mig ändå nästan lite tveksam till min sexualitet, det måste jag erkänna. Elsas blogg: http://elsa.elle.se

Kommentarer
Postat av: gusten

hon såg ju jättekonstig ut

2012-02-10 @ 22:46:40
Postat av: Anonym

hon är ju schnygg!

2012-02-12 @ 23:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0