Tryckt stämning

Det här med dåliga tröjtryck har stört mig i många år. Ni vet typ "Hawaii beachparty -97", "College 48" och "I'm not cute". Men nu verkar de inte ens försöka göra några "häftiga" tryck längre. Det gör mig nästan lite ledsen. Var är kämparglöden, Gina tricot?

Det är förstås tryck på er att producera nya kläder, men försök att tänka på den tryckta stämning som uppstår när man går på stan och känner det där smygande suget efter en ny t-shirt med något astöntigt tryck på, och så kommer man hem med det här!? Det här är ju liksom inte ens töntigt, det här ju själva definitionen av en modeskapare som bara har ... gett upp!

 

Så detta är fyra namn. Om man tänker efter lite så kan man konstatera att det är fyra supermodellers förnamn. Meningsfullheten lyser trots det med sin frånvaro. Nä, nu får ni ta och komma med något bättre. Att HM säljer band t-shirts (särskrivning? men man kan ju fan inte skriva bandt-shirts) är fan mer coolt än det här, och då ligger det ändå långt ner på min coolhetslista.

 


Okej. Jag har ingen coolhetslista. Men jag ska fan göra en bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0