Torsdag.

Grupparbete och projektrapportering, färdigt! Nu är det nästan helg. Ikväll ska vi på spex på norrlands. Ingen ölservering. Ovärt. Men det kanske skulle finnas godis och chips. SJUKT VÄRT!

Jag borde ringa Akademiskas sektionschef på mikrobiologen (ja, sug på den ni) men jag känner att den uppgiften får vänta tills imorgon. Kul att jag söker till en journalistikutbildning och får ångest av att ringa folk. Mail är ju den bästa uppfinningen någonsin, varför kan inte ALLA BARA ANVÄNDA MAIL?!?!?

Nä. Nu ska jag ner på stan och lämna böcker. Fast först ska jag torka bort allt intorkat kaffe från min arma kropp. Så går det när man gör dåliga lock till kaffemuggar! Sämst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0