Måndag.

Gud, om du finns därute. Kan du ta bort min bakfylla tack, det känns inte bra att må två dagar i rad. Nej, det har inget alls att göra med att jag somnade klockan halv elva igår morse. Det är bara taskigt! Men vadå, vad skulle jag göra då? Gustav och Marcus somnade klockan två och var omöjliga att väcka! I min tristess städade jag hela lägenheten kliniskt ren (typ) och sedan ramlade det in ett erbjudande om att åka hem till Josefin och spela poker. Jag behövde inte ens betala taxi! Så klockan 03.00 igår natt satt jag i en taxi påväg mot en gata som jag glömde namnet på var tredje sekund. Väl där framme fick jag ett glas vin, sedan spelade vi poker. Jag var kass, så från 04-09 spelade vi gitarr och sjöng istället. På dalmål, främst. Förjävla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0