Fortsättning - växeln

Jag har pratat med landstingets växel igen.
Fick äran att tala med samma person idag den här gången också.

Växeln -Du har kommit till landstingets växel!
Jag -Ja hej! Jag söker Karin bla bla bla. (glad!)
Växeln -Mmhmm.. gick det fram många signaler innan du kom hit eller? (sur)
Jag -Ja.. jooo, ganska många iallafall.. (glad)
Växeln -Okej. Vill du prova ringa henne senare då eller hur vill du göra? (sur)
Jag -Ja, alltså... har jag några andra alternativ? (fnissar)
Växeln -Nej, det var ju det du inte hade. (surt.)
Jag -Okej. Då lär jag väl ringa lite senare då antar jag... hehehe. (jätteglad)

Men ... tack för att jag fick något att välja på iallafall!


Kommentarer
Postat av: gusten

vem är egentligen bruden längst ner till vänster av de sex bilderna du har överst på bloggen?

2012-04-26 @ 14:15:26
Postat av: Anonym

jag veeet inte. det är en färdig design eftersom jag är för slö för att orka krångla med sånt för tillfället ;P

2012-04-26 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0