Whateeever!

 PERFEKT VS PLUSKVAMPERFEKT!



PRESENS, PRETERIUM!



Häromdagen var jag smart och tog skor med klack för att inte bli blöt om fötterna. Resultatet? Jag blev lik fan blöt, och fick gå med obehagliga skor hela dagen. Kul? Nja.



Jag och Mitra stod i världens längsta kaffekö idag. Mitra kom på den briljanta idén att hälla i mjölk före kaffet eftersom man går förbi mjölken först. BRA TÄNKT, tänkte jag och följde hennes exempel. Problemet uppstod när jag en sekund efteråt hade glömt att jag hällt i mjölk och vände upp och ned på muggen över korgen med kaffelock. Detta resulterade sedan i att jag tyckte att situationen var jättepinsam, så jag gav min tia till Mitra och sprang därifrån. Så gick det till när jag fick lov att dricka svart kaffe i skolan för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0