Varm & kall

Har ingen lust att gå till skolan och plugga grammatik klockan åtta direkt. Inte direkt, nä! Men jag är ju ändå för pigg för att sova så det var väl antagligen strunt samma. Det har börjat klia massa i min hårbotten. Hur får man bort det? Jag tror att det är så, att eftersom alla mina eksem på kroppen i princip är borta nu med hjälp av kortison, så kommer det ut i huvudet istället. Det måste ju ut någonstans, eller?

Jag har bryggt för svagt kaffe och jag örk int mä den här dan nå.
Och Mitra ska visst inte till skolan. Nahej, då blir jag väl själv då!

Ååh så kuligt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

men lägg aaaav. det kliar faaan i min hårbotten också så jag blir galen!

men vet ej om det är för jag har smutsigt hår, haha.

säg till om du kommer på en lösning!

2011-09-15 @ 11:22:21
Postat av: sissi

haha vi är ganska ofta sykroniserade på avstånd va? jag funderar på mjällschampoooo, fast det är ju fan inte mjäll liksom.. störigt är det iaf!

2011-09-15 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0