Måndag.

Jag skrev ett jättelångt inlägg om hur mycket jag inte tyckte om att det regnar. Jag beklagade mig över att det ALLTID regnar när jag ska någonstans, vilket är väldigt tråkigt med tanke på att jag varken äger paraply eller regnjacka. Och att åka buss är uteslutet, eftersom jag då ändå måste gå en kilometer eller så.

Men inlägget försvann. Och jag blev lite surare.


Jaj, strunt samma. Jag har mer ont i halsen igen. Det suger ju litegrann sådär.

Idag ska jag.. först till skolan och planera klart en presentation med min grupp,
och sedan ska jag titta på Vingar av glas och röka vattenpipa.
Är inte det en asbra måndag? Förutom att det regnar då.
Och förutom att Vingar av glas förmodligen inte är den bästa filmen av alla filmer.
Så är det nog en bra måndag.

För övrigt.. är det någon som vet något bra musikprogram online? Grooveshark hackar hela tiden och jag kan inte ladda ner spotify. Probleeeeimet! Jag behöver musik vafaaaaan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

lite krångligt kanske men du kan ju göra spellistor och så om du har konto på youtube.

2011-09-19 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0