Tjena!

Måste bara få dela med mig av en av de bästa underrubrikerna jag skrivit i mitt liv (Och sådana har jag skrivit många i mina dar ska ni veta, säkert.. en. Den ovanför den här. Men tyst nu och lyssna istället:)

Prinsens lärare och drottningens poet

Måste fan skriva en bok som heter så. Måste nog fan ha en kopp Espresso House-chai på det. Måste nog fan ha en god natts sömn på det. Måste nog fan hålla käften snart innan jag skriver ihjäl er och pratar ihjäl mig själv här in my loneliness.

Ja jag förstår att ni undrar och här kommer svaret: Lochness och loneliness är släkt med varandra. Loneliness bor i England och Lochness bor i.. Lochness. De är typ sysslingar eller nåt sånt, de där sjöodjuren är sådana invecklade otyg att de är svåra att hålla koll på. Så, tyst nu. Ssscccchhhh!


Nu ska jag killa min darling (dvs döda min älskling) (DVS RADERA MENINGEN)
eller.. nej. Jag ska.. sova. Eller nej. Jag ska skriva en notis! Kom igen det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0