Tisdag



Jag var hungrig och ville handla före skolan, hittade världens sötaste banan, så jäääävla liten så jag var liksom tvungen att köpa den även om jag inte blev speciellt mätt, och så fick Mitra såklart ta kort på mig och den tillsammans. Tyvärr syns det inte hur liten bananen verkligen är. Den är liten. Och sjukt cpsöt!

Och sedan: dagens smidigaste!



Jag - Hahahahahahaha..
Gustav: Vadå?
Jag - Haha vem fan har satt upp den där?
Gustav - Det är jag..
Jag - Nej du skämtar?
Gustav - Nej det där är den tredje versionen, först skulle jag skriva
bortskänkes men sen kom jag inte på hur det stavades.
Jag - HAHAHAHA TREDJE VERSIONEN?!


Alltså allvarligt nu, ser det inte ut som att en femåring har skrivit det här? Jag dör av skratt, och skäms lite eftersom han berättade sen att han hade tänkt sätta upp en lapp hela veckan men inte gjort det förräns nu pga att han tycker att han skriver så fult. (Ååååh gud vad det är roligt.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

näeee vad elak du är cissi!!

2011-09-07 @ 07:33:50
Postat av: Sofie

men alltså fyfaaaan cissi nu har du snart gått för långt. du har verkligen världens dåligaste tajming. du sa ju nåt sånt där när vi var på willys också, vad var det nu igen?

2011-09-07 @ 12:54:55
Postat av: Cecilia

Ja det är fan lite skämmigt! Det där med Willys vill jag inte kännas vid, förstår inte vad du pratar om! (Fast jag tvekar inte en sekund på att det stämmer, men jag kommer bara inte ihåg vad det var?)

2011-09-07 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0