RE: Le vánt.

Jag tänker tankar som jag aldrig tidigare tänkt, och ensamheten smyger sig längre och längre bort för varje dag. Det är läskigt läskigt läskigt läskigt läskigt fan nu blev jag sugen på cola, VILKEN TUR ATT DET STÅR EN I KYLEN DÅ! Mina tankar tänker dåligt. Jag börjar på några ord och avslutar.. inget alls. Hösten är här. Vad händer sedan? Vem orkar med vinter utan ordentliga vinterskor? Det var då fan att man alltid måste frysa i det här jävla landet. Vem tänker bäst, och vem tänker rätt? Tänka fritt är stort, tänka rätt är större. Varför studerar jag på ett universitet med nazi-budskap? TÄNK SOM MIG OCH DU VI SKALL LEDA DIG RÄTT I LIVET. Njae. Jag ska nog bara skriva mig en populariserande artikel och lägga mig under en filt. Det blir nog bra det. Fast egentligen vill jag måla en tavla. Jag ska göra det också. Någon dag. Kanske ikväll. Efter artikeln har skrivit sig själv och mina tankar har landat i den där krukjäveln med guld som aldrig återfinnes finnes sökes söker alltid efter sju färger sju dödssynder sju underverk har ni sett den reklamen förresten? Jag gillar den fast det fattas en fyra i allt för om det hade varit en fyra så hade det varit ultimat. Men om reklamen sänds på fyran så är det ganska bra ändå, då får mina OCD:s utlopp och jag får vara glad igen. Gud, hela jag är verkligen så irrelevant. Jag borde nog bara vara tyst. Fast jag är ju tyst? Allt är ju tyst, bortsett från ljudet av bilar nere på vägen och tangenttryckande. Och ett droppande ljud. Minus ett droppande ljud. Man ska bara ha med droppande ljud i ljudbeskrivningar, det är typ ett måste. Lika mycket måste som knarrande dörrar i läskiga böcker.

Och så tar vi tag i pluggandet. Koooom igen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0