Kein Weihnacht diese yahr

Livet:

-Jag har ingen framtid. Hejdå våren, du finns inte i min värld.

-Imorgon är det fredag och jag ska dricka vin, om min hals vill, inshallah.

-Jag vill åka utomlands och stanna där länge, där det inte är Sverige.

-Jag har snart läst ut min brevroman, och jag blir seriöst generad när jag tänker på hur det gick till när jag köpte den. Alltså, att han i kassan sa "den här är bra" och jag typ " vad braaa!" och sedan står det massa snuskiga ord som frikyrkliga jag sätter i halsen av att läsa. Faaaan han tror antagligen att jag är en Jackie Collins-tant!

-Nu.. nu ska jag sova. Jag har sovit och ätit den senaste veckan. Och hostat. Precis de saker man ska göra när man är sjuk va? Och så har jag gnällt också. Och slemmat ner. ASMYSIGT!

-Okej.. jag längtar hem också, men jag orkar inte åka hem. Dåligt av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0