Grattis Cecilia

Hämtade precis ut en ganska fin grej på posten:



Kände mig lite stolt när jag läste att jag har en "Bachelor of Arts". Låter så jävla mycket bättre än att ha en kandidat i konstvetenskap, eller hur? Funderade på att hångla med examensbeviset men kom på att det kanske är bäst att göra några kopior först.




Och hur firar man sånahär saker? Med en middag? Med öl? I fosterställning gråtandes över att man aldrig kommer få ett jobb trots att man har ett fint papper? Nej, självklart inte. Såhär firar man:



Mmmmm KOTIS!



Det är fan helt surrealistiskt hur fort tiden går.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan fira med en kaffe i pausen imorrn? sen när jag också får mitt så kan vi slå till med ett pyjamasparty eller liknande.

2011-09-08 @ 19:32:34
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: candy-date i konstvetenskap

hahahahahahaha candy-date ja herreguud vad jag är rolig! ja klart vi ska fira! kaffi ög för hela slanten, ska nog fan slå på stort och gå och duscha också!

2011-09-08 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0