En underbar start på tisdagen!

Vet ni vad jag hatar, sådär mongomycket att det nästan blir svart för ögonen och man frustar fram ett "VAD I HELVETE INTE NU IGEN"? Jo, folk som slänger ur andras grejer ur torktumlaren när det fortfarande är blött. Är ni helt jävla dumma i huvudet eller? Okej, okej. Är det fullt i tvättstugan och en torktumlare har stått klar jättelänge med en maskin innehållandes KLÄDER (dvs byxor, tröjor, blabla) så OKEJ, då kan jag acceptera detta. Släng ut skiten och lägg det i en korg. (Ja, eller PÅ torktumlaren som de flesta envisas med att göra. Asfräscht.)

Men nu är det såhär. Om man torktumlar fem kilo underkläder, och inget är torrt. DÅ TAR MAN FAN INTE UT ALLT OCH LÄGGER DET OVANPÅ TORKTUMLAREN TILL ALLMÄN BESKÅDAN! Seriöst, det här stör mig så mycket att jag snart börjar gråta. Jag vill inte att folk rör eller ser mina underkläder. Må vara att jag är en pryd liten 16-åring men VAFAN, lite privacy kan man väl för helvete få begära?

Men okej, två anledningar till mitt humör kommer här:
-Eventuell pms
-Har inte rökt sedan klockan 21 igår.

Idioti. TORKTUMLARIDIOTER! Jävla imbecilla tvättrumstossingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0