En dag som idag som idag som idag!

EEEETT KIIIILO MJÖÖÖL!

Närå. Skämt å sido.

Idag har jag:

-städat (till och med torkat golvet!)
-bakat muffins med oreokakor i
-pluggat (nej, skrivit av ett halvt A4 ur boken)
-pratat med Jessica
-pratat med Jonathan och William
-pratat med mamma
-duschat

Jag känner dock en begynnande mensvärk, vilket inte är jättekul.

Imorgon kommer mamma och hälsar på och då blir jag så glad så glad så glad!

Jonathan berättade för mig att han ramlade ner från ett träd idag, så knät slog i munnen. Han hade tungan där så han slog i den och började blöda JÄTTEMYCKET och då fick han skölja munnen med ett papper runt tungan. Sjukt exalterad var han också när han berättade det. "Tyckte dom synd om dig dårå?" frågade jag. "Nä. Williaaam vill du prata med Cissi?" svarade han då. Kul att jag fick säga nåt då liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0