Det här är jag

Hej, jag heter Cecilia och mina främsta intressen är följande:
-Regnbågar
-Att sno saker från min korridor eller från tvättstugan
-Äta äpplen
-Missuppfatta vad folk säger bara för att vara jobbig.
-Inte svara på sms
-Dukar
-Loppisar
-Sjunga så dåliga låtar jag kan komma på, hela tiden
-gå till vårdcentralen en gång i kvarten och gnälla över eksem
-klia
-vara inkonsekvent med stora och små bokstäver
-skämta om utvecklingsstörda
-vägra gå in i köket om någon är där
-röka alldeles för mycket
-att alltid vägra använda elvisp
-den pinsamma tystnaden som uppstår när man åker hiss med någon
-att fundera över vad jag har för kläder på mig utan att se efter
-somna under varenda film som är värd att se
-att iaktta random människor
-att ha ångest över mitt liv
-kissa
-aldrig borsta håret
-tänka att jag ska göra saker i en evighet utan att ta tag i något alls
-äta godis
-klappa kattassar
-fundera över meningen med livet
-låtsas att jag inte bryr mig
-fnysa högt på lektioner vid fel tillfällen
-att inte duscha när jag behöver
-skratta högt ensam och känna mig efterbliven efteråt
-spela gitarr och sjunga låtar översatta direkt från engelska till svenska med väldigt ful röst
-prata med mig själv
-prata med kossorna
-diskutera livet med pappa
-dricka öl.

PUNKT. Nu känner ni mig. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0