Bästa relationen jag har.

Träffar min granne på väg ner till Ica. Han går med ett sexpack öl och ett paket korv och ser asglad ut när jag kommer fram. Vi pratar en stund och sedan kastar han plötsligt en pappersboll i pannan på mig.

Jag frågade "Vafan göru?" men kände inte riktigt att det räckte.. så jag tog tillfället i akt när jag såg att han hade en ryggsäck på sig, började garva och sa "AAAAAW HAR DU EN RYGGA MAGNUS? EN RYGGSÄCK? VILKEN FIIIIIIN.. LILLA HÖÖGSTADIEPOJKEEEEEEN?! Fan dig kan man ju inte visa sig ute med.." och sedan vände jag mig om och gick.

Kände inte alls att jag på något vis gick över gränsen där heller. Jag menar; får man en pappersboll i pannan så har man väl fan inga förpliktelser till att vara trevlig mer, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0