Åååh nääeej

Det här är inte "åh gud vad skönt det är lördag" minen.



Det är snarare "OH FUCK vad bakfull jag är vad fan hände igår" minen.




Bada bastu ska man inte göra mitt i natten, betala taxi med enkronor är inte heller överdrivet uppskattat. Och inte heller att INTE äta massa mat innan eller när man är full för att mildra bakfyllan. Det är heller inte en jättebra idé att bli full när man inte är helt frisk, för man känner inte om man fryser och man röker jättemycket och därför kan halsen kännas som ett mindre rivjärn dagen efter. (Jag är jättehes, det är skitkul! Det mindre roliga är att det gör ont i blindtarmen när jag hostar, hahaha.)

Näe vafan, ignorera allt bara och kör på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0