Fredag!

Har haft min fru på besök över en natt, hon åkte hem aningen frustrerad igår kväll, med ett försenat tåg. I förgår såg vi en kille som ramlade på cykeln, det rann tjockt rött blod ur hans mun och jag började seriöst kvälja för det var så hemskt. Blir man känsligare ju äldre man blir? Jag har liksom aldrig varit rädd för att ta te.x blodprov men nu infinner sig ett lättare illamående bara jag tänker tanken. Iallafall, så har vi druckit öl också, rökt vattenpipa, fikat och tittat på top model. JÄTTEBRA VA! Illustrerar med den charmigaste bilden på Sofie som finns:



(Ps, du får väl vara glad att den inte ligger på facebook, någonstans måste den ju faktiskt visas upp!)

Och idag är jag trött som ett as, har mensvärk och är lite lätt överkäslig, vilket resulterade i att jag nyss satt och vrålgrinade när Christina fick börja göra roliga operationer igen i Greys Anatomy. Jo, men det är ju förjävla sorgligt, verkligen. Känsligt ämne det där med kirurgi.


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha <3 fint har det varit.

2011-10-28 @ 14:27:21
Postat av: Tina

Hahaha, rann det blod ur munnen på honom? Ringde ni ambulans?

2011-10-28 @ 17:44:41
URL: http://tinad.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja det rann massa blod och det var insane läskigt. Några andra hann före fram vilket var tur eftersom jag antagligen hade spytt rakt ut om jag hade varit tvungen att gå fram och hjälpa till, haha. Får väl hoppas att de som gick fram tvingade honom till sjukhuset för observation osv, han måste ha fått en ordentlig hjärnskakning iaf.. ÖSCH!

2011-10-29 @ 00:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0