Trött måndag.

Finner det helt normalt och faktiskt ganska trivsamt att gå omkring och fundera över ett ord och försöka bestämma dess ordklass. Jorå. Mot är en preposition, eftersom det anger riktning. Tjena, grammatikexperten här, var det något du ville ha hjälp med?

Jag blev plötsligt astrött och fryssen (jo, det ordet finns, mvh / aldrig haft mvg i svenska.) Det var ju tråkigt. Jag behöver nog bara kaffe, men jag orkar inte sätta på kaffe för det är så himla tråkigt. Korridorsrummen i Flogsta har underbart bra luftkonditionering under hösten. Det är ca 15 grader jämt. Riktigt härligt! Vilken tur att jag har införskaffat de gosigaste sockorna sedan jesu födsel då. Jag pep seriöst när jag satte på mig dem. Den fantastiskt smarta människan som uppfann sockor med mjukt foder i vill jag ge en kram.

Och nu somnar jag. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0