Torsdag.

Bakar bröd. Vörtbröd. Börjar julfeelingen lite lätt nu så att jag kan sätta upp julstjärnan om en vecka med gott samvete. Lite improviserat recept, kommer antagligen bli en katastrof men det gör inget för jag bakar bröd med kärlek, och då blir det alltid gott. Ehm. Jag vill ha frukost, men mitt bröd kommer inte vara klart förrän typ klockan tolv. Hur smart var det då, Cecilia? Och så bara vägrar jag köpa bröd också, särskilt den här veckan när det goda brödet bara kostar 10 kronor. Fan jag måste sluta ha dåliga principer.

För övrigt så skulle jag faktiskt bara känna om plattan var varm. Med  handen. På plattan som jag använde tre minuter tidigare. Mmmm, SMART CECILIA SMART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0