SCHAAAS OVE SCHAAAAS!

De senaste timmarna...

1. Inser att wordfinder inte är gjort för fotnoter och spenderar en timme med att ladda ner ett annat program.

2.
Fryser som ett as och måste dansa omkring i en kvart för att inte svartna om näsan.

3. Kommer på att typsnitt är jävligt intressant och börjar läsa om sans-seriffer.

4. Märker att jag inte har skrivit något på hemtentan och skriver ner vad texterna handlar om. (Irrelevant.)

5.
Får ett mail av mamma med hennes skoluppgift. Börjar läsa.

6.
Börjar ändra.

7. Börjar fundera över om min mor lider av skrivsvårigheter.

8. Skäms.

9. Kommer på att jag har en egen jävla hemtenta att göra och stänger ner dokumentet.

10. LOGGAR IN PÅ MIN JÄVLA BLOGG OCH SKRIVER OM ALLT JAG HAR GJORT ISTÄLLET FÖR ATT BÖRJA SKRIVA PÅ HEMTENTAN!

Jag hyser en sådan hatkärlek till internet i tentaperioder. Nä, skämmes tamigfan.
En mening till ska jag nog lyckas pilla ner innan jag loggar ut från livet för idag. XOXO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0