Pappan med tankarna. <3

jag - fan va med flugor det är här igen då!
pappa - ja, det har varit varmt igen. fast jag tror ju då att det är en och
samma fluga som är omkring mig hela tiden, och han är väldigt våldsam!
jag - javisst, det låter ju troligt.
pappa - tänk om den här flugan egentligen är ett ufo som försöker kräva min uppmärksamhet?
jag - haha.. hahahahaha. jo.
pappa - ja men man tänker ju så, eller hur? och sen så dödar man den!!
jag - ja, och inte nog med att bara du dödar den, du lurar den först!
pappa - ja.. (konstpaus) i vetenskapens värld skriver de att det finns många
fler universum utanför vårt eget, multibla universa kallas de.


(apropå pappas flugdödningsteknik. han använder ena fingret för att lura flugan att titta i ögonvrån medan han smackar till den med den andra handen. asbra grej. han lurar seriöst flugor. eller, han tror åtminstone att han gör det..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0