Onsdag

Äter godis och orkar inte göra så mycket mer. Men jag borde såklart göra mer. Borde åtminstone söka jobb eftersom jag inte vill plugga i vår. Jag vill plugga i höst däremot, för det är visst då alla roliga program börjar. Hoho, kul att studievägledaren inte ens gav mig en hint om att det fanns ett sådant program jag ville gå i våras, utan bara "professionell svenska är den enda skrivkursen på universitetet". JÄVLA LJUG!

Jaja, iallafall, om någon har ett jobb till övers så kan ni väl höjta till.
Varför fortsätter man (jag) alltid äta godis fastän jag börjar må illa?
Jag kan liksom inte låta bli! Jag borde bli nyttig innan diabetes typ 2 kommer och biter mig i ryggen. (Jo, men man säger så, lovar!) Det är kallt som fan också.
Jävla Heimstaden kan ju inte förmå sig att sätta på värmen ordentligt, någonsin.
MEN det är väl gött att frysa också, har jag hört.



Eftersom jag råkade somna med blött hår och en handduk på huvudet
igår så var jag tvungen att ha snelugg idag. Känns skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0